21
Črn
2016

Pojišťovna Allianz představila novinku, která je skutečně „blesková“. Novinka Automatická výplata škody vám umožní vyřídit opravu čelního skla a výplatu škody během tří hodin. Vyřízení defektu se podařilo zrychlit díky spolupráci pojišťovny se smluvními servisy i specializovanými opravnami autoskel, hlavně díky platformě CebiCom. Výhodou tohoto systému je urychlení likvidačního procesu škod.
Zhruba pětinu všech škod z havarijního pojištění a povinného ručení uzavře pojišťovna již do 10 dní, někdy to jde i mnohem rychleji. „Pilotní provoz jsme spustili v dubnu a nyní automatickou likvidací prošlo již více než 500 škod, zatím takhle „frčí“ opravy a výměny skel, ale naší ambicí je podobně vyřizovat i další škody po nehodách“ říká Daniel Balihar, manažer likvidace škod z autopojištění. Allianz je první pojišťovnou, která tento moderní komunikační systém používá. V budoucnu se počítá s jeho rozšířením i na plechové škody.
Kromě urychlení výplaty škody se pro klienta nic jiného zásadně nemění. Řidič nahlásí sám nebo přes pobočku pojišťovny škodu na telefonní lince 241 170 000 a odveze vůz do smluvního servisu. A již se nemusí o nic starat. Mechanik sám provede prohlídku auta, nafotí škodu, pošle do pojišťovny, pojišťovna vše zkontroluje a škodu proplatí. Není to příjemné?

Pokud máte zřízeno Autopojištění u Allianz a někdo či něco vám poškodí čelní sklo, neváhejte a bleskovou opravu vyzkoušejte.